PolyStudio
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Konichiwa ^_^

+4
Dragonlover
WinnifredArtemis
Neo-Alpha
Dq
8 posters

Go down

Konichiwa ^_^ Empty Konichiwa ^_^

Poste  Dq Søn Jul 08, 2012 5:51 pm

Hei! Kan vel starte med å si at jeg har fulgt med på fandubbene Polystudios ganske lenge ( kanskje ca ett par måneder etter youtube kontoen startet). Jeg har også vært og fulgt med på Hikeni og Dragonlover sine dubber ( må si at de er veldig fantastiske! ).

Men kan vel starte med å fortelle dere litt om meg selv da ^_^
Jeg er en 14 år gammel jente ( blir 15 i desember, og starter i 10.klasse, regner med at jeg er en av de yngste her) fra storbyen Oslo :-)
I 5.klasse begynte jeg å se på anime og lese masse manga. Da skjønte jeg at det var noe jeg virkelig elsket å gjøre! Jeg kunne sitte
timevis foran pc skjermen, uten å kjede meg! Men etterhvert mistet jeg interessen pga jeg skulle starte i 8.klasse. Jeg sluttet å se på anime + lese manga i ett helt år ( vet ikke hvordan jeg klarte det, haha). Men i sommerferien i starten av 9.klasse fant jeg eventuelt veien tilbake, og interessen kom tilbake Very Happy
Idag har jeg endelig motet til å bli en del av dette hyggelig forumet/ dubbe-klubben.
Jeg har aldri dubbet før og har dessverre ingen erfaring ( håper dette går bra da).

Ellers spiller jeg piano, synger og kaster kniver ( slapp av dette er en hobby, og da mener jeg kaste kniver, og jeg kaster selvfølgelig ikke på mennesker,dyr eller levende dyr!):

Gleder meg til å bli kjent med alle sammen ^_^ Ser framover til å finne på masse morsomt :3
Dq
Dq

Antall Innlegg : 2
Join date : 08.07.2012

Til Toppen Go down

Konichiwa ^_^ Empty Re: Konichiwa ^_^

Poste  Neo-Alpha Søn Jul 08, 2012 10:36 pm

Velkommen skal du være! Very Happy

Navnet er Adnan, men alle kaller meg Neo. Jeg er en av de som har vært med i Poly i en god stund nå og er derfor en av de med mest erfaring her, så hvis det er noe du lurer på så er det bare å spørre!

Selv hadde jeg heller ingen skuespiller erfaring når jeg begynte, men det er det som er så fint med poly! Det er et sted for ALLE fandubbere og så lenge du holder deg engasjert og gjør ditt beste så kommer erfaringen automatisk! Smile

Hvis du har Skype så kan du legge til Winny, med brukernavnet winnifredartemis, så kan hun vise deg hvordan PolyStudio operer og kanskje tilogmed få deg i gang med et klipp. Du kan også legge til meg på skype, med brukernavnet adnan.hajic. Vi har også en privat facebook-gruppe der hvor vi også kommuniserer utenfor skype for å legge igjen beskjeder til hverandre.

Det kan være litt forvirrende i begynnelsen, men vi stiller opp for deg! Så ikke nøl med å spørre om du lurer på noe! Very Happy

Og vil du vi skal kalle deg Dq eller? Razz
Neo-Alpha
Neo-Alpha

Antall Innlegg : 24
Join date : 15.04.2012
Age : 31
Bosted : Tomter

https://www.youtube.com/NeoAlphaPS

Til Toppen Go down

Konichiwa ^_^ Empty Yåååååwu^^

Poste  WinnifredArtemis Søn Jul 08, 2012 10:42 pm

Jupps^^
Bare å legge meg til^^
Winny er navnet Wink
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
WinnifredArtemis
WinnifredArtemis

Antall Innlegg : 2
Join date : 22.04.2012
Age : 30
Bosted : Halden

http://winnifredartemis.wordpress.com

Til Toppen Go down

Konichiwa ^_^ Empty Hallo og Velkommen!

Poste  Dragonlover Man Jul 09, 2012 12:09 am

Hei!

Dragonlover/Therese her!
Så du følger med på dubbene mine ^^Wee, føler meg som en mikrokjendis. Razz
Hva heter du på youtube? Jeg pleier å huske alle som abonnerer eller legger igjen kommentar. Very Happy

Så koselig at du ønsker å være med. Selv om du kanskje er den yngste, så har vi et par jenter som er ca på din alder som også er med. Gleder meg masse til å få deg med på prosjekter! Bare si i fra om du trenger tips eller hjelp eller hva som helst ^^

Og Neo har som vanlig sagt alt du trenger å vite nå Very Happy

Velkommen, velkommen, VELKOMMEN! Very Happy
Dragonlover
Dragonlover

Antall Innlegg : 70
Join date : 15.04.2012
Age : 32
Bosted : Sola

https://www.youtube.com/user/Dragonlover91

Til Toppen Go down

Konichiwa ^_^ Empty Hey, hey, hey ~

Poste  Fridel2 Man Jul 09, 2012 12:32 am

Heisann. Hele kallenavnet mitt er Strawberry belle Rockbell, men de fleste nøyer seg med å kalle meg Berry ^_^
Du høres ut som om du er en hyggelig jente og hei, se! Du driver også med kastekniver Very Happy Seeeelv om jeg måtte slutte D: Håper å få startet med pil og bue igjen snart, da. Men uansett, jeg sporer av. Du høres ut som en veldig hyggelig person og jeg ser fram til å bli kjent med deg.

- Strawberry Belle Rockbell

P. S. Hva vil du bli kalt? ^w^
Fridel2
Fridel2

Antall Innlegg : 5
Join date : 15.04.2012
Age : 30
Bosted : Oslo, Norges øye-eple.

http://www.fridel2.tumblr.com

Til Toppen Go down

Konichiwa ^_^ Empty Konnichiwa DQ-chan ~

Poste  Lilje Man Jul 09, 2012 3:50 am

Heeiii og massevis av velkommen .. emm ... DQ :3 (Første jeg tenker på med de bokstavene er "Dairy Queen", som igjen få meg til å tenke på iskrem x3 )

Jeg heter Lilje ^__^ ... ikke like erfaren som de over her, meen om du lurer på noe, vil ha hjelp med, snakke med, eller vell .. diskutere hvem i poly som er skumlest.. Er det bare å komme bort å poke meg~ ^.^

Liljeh på skype~ LiljeHiyoubi ellers Smile


Sist endret av Lilje den Man Jul 09, 2012 4:03 am, endret 1 gang (Reason for editing : post title)
Lilje
Lilje

Antall Innlegg : 30
Join date : 15.04.2012
Age : 31
Bosted : Drammen

http://liljehiyoubi.deviantart.com/

Til Toppen Go down

Konichiwa ^_^ Empty Re: Konichiwa ^_^

Poste  Vorteld Man Jul 09, 2012 8:26 am

Hei og VELKOMMEN ^^

Så kos at det flere som introduserer seg på forumet! Jeg heter Aslak og bor også i Oslo. Er forholdsvis ny i Poly selv, så kan ikke gjøre annet enn å anbefale å prate med Neo/Therese/Winnifred for spørsmål! De er kjempekoselige Wink

Noe av det beste med Poly er at ja, det er for alle, uansett tidligere erfaring. Her er alle kjempetrivelige og imøtekommende- og nesten ingen av oss biter! Very Happy Håper å få se deg i Skype-chatten og på prosjekter etterhvert som tida går! Ellers møtes vi som bor i Oslo og omegn av og til for å kose oss sammen.

Et navn/kallenavn hadde vært kjekt =) Håper vi prates!

P.S: kongkoldvin er Skype-navnet mitt sånn for ordens skyld. Er ikke mye god for spørsmål, men er alltid kjekt å bare prate.

Vorteld
Vorteld

Antall Innlegg : 18
Join date : 19.04.2012
Age : 32
Bosted : Oslo

Til Toppen Go down

Konichiwa ^_^ Empty Re: Konichiwa ^_^

Poste  Revestreker Man Jul 09, 2012 10:53 am

Heisann og velkommen skal du være. Ser ut til at dette blir rene introduksjonstråden, ikke bare for deg, men også alle oss andre. Navnet er Revestreker, men alle kaller meg Dag. Jeg er nok i andre enden av aldersspennet her på snart 23 år, men det stopper ikke meg, så ikke tenk på dette med alder Wink

Poly er gjevnt over et trivelig sted for de som er interessert i manga & anime, tegneserier, disney, oversetting, skuespill, lyd & bilde og pga representasjon blant medlemmene også videospill og trening. Vi er et ganske bredt persongalleri av individer spredd over landet. Så godt som alle passer inn. Selv bor jeg i Oslo fram til seint i August hvor jeg flytter til Stavanger for å begynne på lektorstudie. Jeg er en litt inadvent type (iallefall i større forsamlinger) som liker musikk og lesing. Har et av-og-på forhold til styrketrening og har nylig fattet interesse for rollespill takket være Aslak og Neo. På Poly er jeg først og fremst skuespiller, men har tatt et par manus i blant og kommer (oftest på oppfordring) men utdypende og gjerne kresne tilbakemeldinger på prosjekter, pr og annet.

Hva enn denne teksten må få meg til å høres ut som, synes jeg det er kjempehyggelig at vi får flere medlemmer på poly. Håper du finner deg til rette her =)
Revestreker
Revestreker

Antall Innlegg : 4
Join date : 15.04.2012

Til Toppen Go down

Konichiwa ^_^ Empty Dæven døtte, har aldri følt meg mer velkommen ^_^

Poste  Dq Man Jul 09, 2012 3:39 pm

Tusen takk for den fantastiske velkomsten ! Jeg vet ikke hva dere kan kalle meg, men vanligvis er det bare DQ ^.^ Hvis dere føler for det kan dere gjerne putte -chan i enden av navnet. Skypen min er dq1512. Og kan noen av dere komme forslag til navn til den nye youtube accounten min?
Dragonlover91: Jeg har fulgt med på deg, men dessverre har jeg ikke youtube account )):

Ser framover til å bli kjent med alle sammen ^.^ Jeg ser allerede at dere er en god-gjeng , noe som gjør meg utrolig glad :DD

PS: Kan en av dere sende meg link til facebook gruppen? Surprised
Dq
Dq

Antall Innlegg : 2
Join date : 08.07.2012

Til Toppen Go down

Konichiwa ^_^ Empty Re: Konichiwa ^_^

Poste  Neo-Alpha Man Jul 09, 2012 4:35 pm

Dq skrev:Tusen takk for den fantastiske velkomsten ! Jeg vet ikke hva dere kan kalle meg, men vanligvis er det bare DQ ^.^ Hvis dere føler for det kan dere gjerne putte -chan i enden av navnet. Skypen min er dq1512. Og kan noen av dere komme forslag til navn til den nye youtube accounten min?
Dragonlover91: Jeg har fulgt med på deg, men dessverre har jeg ikke youtube account )):

Ser framover til å bli kjent med alle sammen ^.^ Jeg ser allerede at dere er en god-gjeng , noe som gjør meg utrolig glad :DD

PS: Kan en av dere sende meg link til facebook gruppen? Surprised

Du må legge til én av oss på facebook før du kan få blitt med i gruppen og dermed se hva vi har i gruppa. Du må gjerne legge meg til. Bare søk etter Adnan Hajic. Har også lagt deg til skype. Smile
Neo-Alpha
Neo-Alpha

Antall Innlegg : 24
Join date : 15.04.2012
Age : 31
Bosted : Tomter

https://www.youtube.com/NeoAlphaPS

Til Toppen Go down

Konichiwa ^_^ Empty Fant deg^^

Poste  WinnifredArtemis Man Jul 09, 2012 4:55 pm

Hihi^^
Da har Winny funnet tingen ^^
*happy Winny*
WinnifredArtemis
WinnifredArtemis

Antall Innlegg : 2
Join date : 22.04.2012
Age : 30
Bosted : Halden

http://winnifredartemis.wordpress.com

Til Toppen Go down

Konichiwa ^_^ Empty Re: Konichiwa ^_^

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet