PolyStudio
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Bobliedub, ny her i polystudio

3 posters

Go down

Bobliedub, ny her i polystudio Empty Bobliedub, ny her i polystudio

Poste  bobliedub93 Fre Jan 25, 2013 2:11 pm

Hei alle i Polystudio:) Som flere kanskje ser, er jeg ny her. Jeg har nylig gått tilbake til min gamle(1 år) dubbe bruker på youtube, og fikk lyst til å lage dubber igjen. Jeg kom tilfeldigvis over Polystudio og det falt i interessen meget kjapt.Jeg kunne gjerne tenke meg å bli med på prosjekter med andre dubbere, og håper jeg kan bli aktiv på denne siden ogsåSmile Om noen bryr seg om det, er youtube brukeren min : Bobliedub

bobliedub93

Antall Innlegg : 2
Join date : 25.01.2013

Til Toppen Go down

Bobliedub, ny her i polystudio Empty Velkommen! :)

Poste  Neo-Alpha Søn Jan 27, 2013 9:58 am

Heisann!
Som admin av forumet tok jeg meg friheten til å flytte introduksjonsposten din i introduksjonskategorien. Smile

Velkommen til poly! Navnet er Adnan, men kall meg Neo. Jeg så på en del av fandubbene dine og kan helt klart se potensiale her, men du må nok jobbe mer med innlevelsen din, men ta det helt med ro. Vi i poly skal gjøre det vi kan for å hjelpe deg.

For tiden så bruker vi forumet mest til å poste prosjektinformasjon osv. mens vi opererer mest i skypegruppa vår. Har du skype så kan jeg legge deg til. Vi biter ikke, bortsett fra Berry og Winny. Ser frem til å jobbe med deg i fremtiden. Smile
Neo-Alpha
Neo-Alpha

Antall Innlegg : 24
Join date : 15.04.2012
Age : 31
Bosted : Tomter

https://www.youtube.com/NeoAlphaPS

Til Toppen Go down

Bobliedub, ny her i polystudio Empty Re: Bobliedub, ny her i polystudio

Poste  Hikeni Søn Jan 27, 2013 1:48 pm

Heisann og hopp, det er topp...
med nye medlemmer! Se, se! Jeg kan rime Very Happy

Uansett velkommen, Hikeni eller Marthe her. Som Neo impliserte, Skype-gruppa pleier å være der ting skjer også holder vi alle oversikten på forumet! Sleng med oss en kommentar da vel. Vi vil gjerne bli mer kjent med nye dubbere!
Hikeni
Hikeni
Admin

Antall Innlegg : 13
Join date : 09.05.2012
Age : 31
Bosted : Oslo

Til Toppen Go down

Bobliedub, ny her i polystudio Empty :)

Poste  bobliedub93 Søn Jan 27, 2013 9:51 pm

Takker for velkomsten:) jeg bruker det meget bizzare skype navnet : oioidetteerkrezy

bobliedub93

Antall Innlegg : 2
Join date : 25.01.2013

Til Toppen Go down

Bobliedub, ny her i polystudio Empty Re: Bobliedub, ny her i polystudio

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet