Random!~ :D
4 posters
Side 1 av 1
Random!~ :D
(Postby Hikeni » 19 Jul 2010, 14:05)
Har du noe du har lyst til å få ut? ...som ikke passer inn andre steder, eller du har lyst til å vie en hel tråd til? Om det så er norsklærern din sine gummistøvler eller at du liker at noske jordbær er i butikkene - fyr løs!
Har du noe du har lyst til å få ut? ...som ikke passer inn andre steder, eller du har lyst til å vie en hel tråd til? Om det så er norsklærern din sine gummistøvler eller at du liker at noske jordbær er i butikkene - fyr løs!
Lalalala ~
Heii
Prøøøve prøøve ~ :3
Pr
Kablablabla
Sist endret av Lilje den Søn Apr 15, 2012 8:17 pm, endret 2 ganger (Reason for editing : en av kodene funket ikke ^^')
Re: Random!~ :D
Randome .. trenger man egentlig å sette på tittel på innleggene ?
og hvor mange ganger kan man sitere noen som har sitert noen som har sitert ?
jobber med lekene mine, men genske vankelig å finne mine forklaringer igjen xD
Lalalal ~
og hvor mange ganger kan man sitere noen som har sitert noen som har sitert ?
jobber med lekene mine, men genske vankelig å finne mine forklaringer igjen xD
Lalalal ~
*sukk*
Vel, jeg har ferie midt i eksamenstiden, og alle andre er opptatt med eksamen og greier, så jeg får vel bare sitte her og snakke med meg selv så lenge T_T
Dragonlover skrev:Vel, jeg har ferie midt i eksamenstiden, og alle andre er opptatt med eksamen og greier, så jeg får vel bare sitte her og snakke med meg selv så lenge T_T
awww "/ Du er på en side veldig veldig heldig, på en annen så forstår jeg godt "/ .. hmm .. kan jo begynne å planlegge utforningene til sommer ? ^__^
Jeg mistet sjampoen min på folkehøyskolen... brukte hele skoleåret på å rante til de andre elevene på fellesmøtene (det ble en gjennomgående vits) før jeg fant den under senga siste uka
*sklir på Liljes såpe og faller* AU!
*sklir på Liljes såpe og faller* AU!
Vorteld- Antall Innlegg : 18
Hahahaha, skulle jeg ha sett xD
Ååå ! Der var såpa mi !! :DD *plukkr den opp og løper ut av romme med den over hodet*
Ååå ! Der var såpa mi !! :DD *plukkr den opp og løper ut av romme med den over hodet*
Side 1 av 1