PolyStudio
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hello, i'm back i ny form og farge

Go down

Hello, i'm back i ny form og farge Empty Hello, i'm back i ny form og farge

Poste  AODigimon Fre Apr 20, 2012 6:23 pm

Heisann folkens!
Tenkte jeg fikk introdusere meg...egentlig har jeg vel introdusert meg både 1 og 2 ganger før kanskje..hvertfall 1
De fleste av dere kjenner meg nok som Retrodubber fra noen år tilbake, jeg var med her når Polystudios først starta opp, var med på noen dubbe klipp. Men så skle jeg litt vekk fra fandubbing i en 2 års periode. Jeg holdt på med det, men ikke aktivt innenfor Polystudios.
Jeg er en massiv Digimon fan, å driver nå en Digimon youtube kanal, vil personlig si at er vel det beste jeg starta opp, fordi responsen på videoene er helt enorm. For tiden holder jeg på med ett nytt opplegg "AODigimon Show" som jeg skal kjører hver uke. Vil også etterhvert lage en norsk Digimon kanal, hvor jeg kommer til og laste opp alle de norske Digimon episodene + filmen

Men ser frem til og være med på noen fandubber fremover, små klipp i love...større prosjekter er jeg nok ikke ute etter..jeg dubba 10 Digimon episoder for en del år siden..å jeg vet hvor mye arbeid det er..så jeg kommer til og holde meg til de små enkle klippene Smile

AODigimon
AODigimon

Antall Innlegg : 2
Join date : 16.04.2012

https://www.youtube.com/AODigimon

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet