PolyStudio
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hei Jeg er Håkon/Hagen

4 posters

Go down

Hei Jeg er Håkon/Hagen Empty Hei Jeg er Håkon/Hagen

Poste  HNHagen Fre Jul 13, 2012 1:51 pm

Hei! jeg er Håkon men mange kaller meg Hagen og er 17 år.
Jeg har vært interessert i dub/dubbing en god stund og fikk vite om denne gruppen... I dag. Så jeg tenkte jeg skulle bli med og se hva som skjer.

Jeg studer musikk, pga dette har jeg utover tid fått meg nesten et helt studio hjemme, med studio mic+ dette gjør så jeg nesten ikke har noe støy og man trenger ikke så mye lyd redigering på stemmen, uten om effekter som man ofte bruker (man får også en Veldig god lyd kvalitet). jeg driver også med lyd redigering og mye annet (mest rettet på musikk og lyd). jeg har også drevi litt med skuespill, men jeg har ingen dubb erfaring.

Jeg har sett på anime og lest manga siden jeg var liten, husker ikke når jeg starta med det. starta vell med pokemon og digimon og de seriene
men det tror jeg er nokk om meg ^^
~Hagen
HNHagen
HNHagen

Antall Innlegg : 2
Join date : 13.07.2012
Age : 28

Til Toppen Go down

Hei Jeg er Håkon/Hagen Empty Re: Hei Jeg er Håkon/Hagen

Poste  Neo-Alpha Fre Jul 13, 2012 2:12 pm

Velkommen skal du være Håkon! ^^
Navnet er Adnan, men alle kaller meg for Neo. Smile

Utrolig kult at du allerede har utstyret på plass, da er det bare å sette i gang med dubbinga! Veldig fint at du også har en del erfaring med lydredigering, vi trenger nemlig flere folk som kan mikse sammen lydeffekter, musikk og video. Så du kommer HELT sikkert til å få bruk for det her hos oss! Når det gjelder dubbe erfaring så trenger du ikke bekymre deg mye om det, vi har alle startet et sted og det fine med PolyStudio, er at alle medlemmene er veldig hjelpsomme og vi vil gjøre alt vi kan for å få deg i gang, men det er også veldig viktig at du gjør ditt beste og tar initiativ selv. Er du engasjert og viser at du vil være med i Poly, så vil du føle deg veldig hjemme her. Smile

I den første fasen er det best om du legger til enten meg eller Winny på skype, så kan vi vise deg hvordan ting fungerer her hos oss før vi slenger deg inn i den store "poly-gruppa" hvor alle medlemmene snakker sammen til enhver tid. Det kan virke litt skummelt i begynnelsen, men ta det med ro, vi er her for å hjelpe deg. Smile

Brukernavnet mitt på skype er:
adnan.hajic

Håper vi hører fra deg snart! ^^

EDIT:
*brohoof*
Neo-Alpha
Neo-Alpha

Antall Innlegg : 24
Join date : 15.04.2012
Age : 31
Bosted : Tomter

https://www.youtube.com/NeoAlphaPS

Til Toppen Go down

Hei Jeg er Håkon/Hagen Empty Re: Hei Jeg er Håkon/Hagen

Poste  Fridel2 Fre Jul 13, 2012 5:05 pm

Heysann ^^
Jeg er Berry og vil gjerne ønske deg velkommen inn i denne fine gjengen av folk. Gleder meg til å høre stemmen din og forresten... Du studerer musikk slik jeg gjorde... Hva er hoved-instrumentet ditt? Å, du er brony *Brohoof*
Fridel2
Fridel2

Antall Innlegg : 5
Join date : 15.04.2012
Age : 30
Bosted : Oslo, Norges øye-eple.

http://www.fridel2.tumblr.com

Til Toppen Go down

Hei Jeg er Håkon/Hagen Empty Re: Hei Jeg er Håkon/Hagen

Poste  Lilje Søn Jul 15, 2012 3:01 pm

Hei og hopp Hagen ~
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg ^.^
Lilje
Lilje

Antall Innlegg : 30
Join date : 15.04.2012
Age : 31
Bosted : Drammen

http://liljehiyoubi.deviantart.com/

Til Toppen Go down

Hei Jeg er Håkon/Hagen Empty Re: Hei Jeg er Håkon/Hagen

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet