PolyStudio
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

umh....Hei, jeg er Robo :3

Go down

umh....Hei, jeg er Robo :3 Empty umh....Hei, jeg er Robo :3

Poste  Robojot Tir Sep 04, 2012 10:17 am

Hei jeg heter Robert og er 16år, er bare å kalle meg Robo eller noe om du vil ^_^
Jeg har jo møtt en del av dere allerede på desu så kanskje dere husker hvem jeg er c:
Jeg har alltid hatt en interesse for video redigering og lyd miksing generelt sett. Jeg har drevet med video redigering i ganske mange år nå men har kun drevet litt med lydmiksing ett år eller noe nå. Jeg har også drevet en del med tegning i det siste året men er ikke spesielt flink på verken digital eller papir.
Jeg går for øyeblikket medier og kommunikasjon vg2 på Hvam vgs.
Jeg ser også en del på animer og tegnefilmer.Ser for øyeblikket på: kuroshitsuji,oruan high school host club, Adventure time, MLP:fim og mye mere.
Har også alltid også lest mye tegneserier spesielt Donald duck. Har i det siste lest en del Pandora hearts, Death note og kuroshitsuji cx

Bare å spørre om det er noe du lurer på om meg. Jeg gleder meg til å begynne å arbeide med Poly og synes så langt folk er kjempe hyggerlige her Very Happy
Robojot
Robojot

Antall Innlegg : 1
Join date : 02.09.2012
Age : 28
Bosted : Strømmen

http://Derpy.org

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet