Annyeonghaseyo ~
PolyStudio :: VELKOMMEN! :: Introduksjon
Side 1 av 1
Annyeonghaseyo ~
Heisann introduserte meg selv på det forrige forumet, men siden vi får nye medlemmer kontinuerlig... Why not :3 Jeg er en ivrig, hyper jente på (foreløpige) atten år. Jeg er en lideskapelig sanger som har gått tre år på MDD-linje på Manglerud. Er sanger med bittelitt gitar kunnskaper. Er meget glad i skuespill og annet slikt. Som er grunnen til at jeg vandret inn i denne fine og koselige (metaforiske) labyrinten av en vennegjeng.
Det er en lang liste på ting jeg liker... Så her er noen av dem. Spill. Litteratur. Musikk. Animé. Manga. Tegneserier. Skrive. Tegne. Film. Kunst. Fanfiction. Innenfor disse har noen få en spesiell plass i mitt . My little pony: friendship is magic, Pokémon, Star Wars, J-pop, Star Trek, Super Junior, Girls generation, DBSK. K-pop :3
P. S. bare slenger inn et sitat av meg selv :3
"Tell people that you love them, if you do, 'cause life is short.
But shout it to them in a language they can't understand, because life is also terrifying and confusing ~ "
- Strawberry Belle Rockbell
Bare fordi jeg er veldig glad i alle dere jeg er kjent med I Poly og gleder meg til å slippe in flere inn i mitt Tiger-/ulve-hjerte ^^
Det er en lang liste på ting jeg liker... Så her er noen av dem. Spill. Litteratur. Musikk. Animé. Manga. Tegneserier. Skrive. Tegne. Film. Kunst. Fanfiction. Innenfor disse har noen få en spesiell plass i mitt . My little pony: friendship is magic, Pokémon, Star Wars, J-pop, Star Trek, Super Junior, Girls generation, DBSK. K-pop :3
P. S. bare slenger inn et sitat av meg selv :3
"Tell people that you love them, if you do, 'cause life is short.
But shout it to them in a language they can't understand, because life is also terrifying and confusing ~ "
- Strawberry Belle Rockbell
Bare fordi jeg er veldig glad i alle dere jeg er kjent med I Poly og gleder meg til å slippe in flere inn i mitt Tiger-/ulve-hjerte ^^
PolyStudio :: VELKOMMEN! :: Introduksjon
Side 1 av 1