PolyStudio
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

"I Mummidalen"- auditions!

Go down

"I Mummidalen"- auditions!  Empty "I Mummidalen"- auditions!

Poste  Vorteld Lør Jul 14, 2012 5:20 pm

Hei på dere!

Etter å ha vært en stund i Poly og involvert meg i noen dubber har jeg nå også tenkt og starte et dubbeprosjekt selv! Very Happy Serien jeg har valgt burde være kjent og kjær for alle, den er nemlig "I Mummidalen" som har gått på norsk barne-tv i mange, mange år ([You must be registered and logged in to see this link.])

I første omgang skal det dubbes et par-tre småklipp fra episoden "The Imp", som aldri ble dubbet til norsk. Men etterhvert kan det hende jeg ønsker å få i stand klipp fra andre episoder! Jeg håper dere i Poly vil hjelpe meg!

Etter oppfordringer vil det bli åpne auditions på alle roller! Karakterprofiler ligger i Dropbox sammen med det oversatte manuset til "The Imp". Alle kan prøve seg, og det er såpass mange roller i serien at det burde være plass til alle også ^^ (Dette vil bli tatt hensyn til når rollene blir fordelt). Auditions sendes til meg på Skype (kongkoldvin) eller via mail (arustha@hotmail.com). Jeg tar også med PC og mikk på Polycamp, så de som vil kan gjøre auditions der også! Seneste frist for innlevering av auditions er 20 August.

Rolleliste:
Mummitrollet:
Snorkfrøken:
Snusmumrikken:
Sniff:
Lille My:
Mummipappa:
Mummimamma:
Hemulen:
Stinky:
Filifjonkbarn:
Rampetrollet:

Har du et spørsmål eller ikke tilgang til filene Dropbox? Ta kontakt på Skype eller mail! Smile

[You must be registered and logged in to see this link.] "The Imp" på engelsk.
Vorteld
Vorteld

Antall Innlegg : 18
Join date : 19.04.2012
Age : 32
Bosted : Oslo

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet