PolyStudio
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Persona 4: The Animation- Småklipp

2 posters

Go down

Persona 4: The Animation- Småklipp Empty Persona 4: The Animation- Småklipp

Poste  Vorteld Tor Jan 24, 2013 10:29 pm

Vel, etter Mummidalen-flausen min prøver jeg meg på nytt med en anime basert på et spill, nemlig Persona 4! Dette spillet har en herlig historie med karakterer jeg liker veldig godt, så jeg vil gjerne høre hvordan den animerte serien som baserer seg på plottet høres ut med Poly bak rattet! Very Happy Da flere Polymedlemmer spiller dette spillet for tiden vil jeg unngå å velge klipp som røper noe av den større handlingen, men heldigvis har serien mange "pustepauser" for generell moro med karakterene, og det er dette jeg vil ta av.

Seriens premiss er i korte trekk: Yu Narukami flytter fra Tokyo til den søvnige landsbyen Inaba for å bo hos onkelen sin et år. Han begynner på Yasogami Videregående Skole og får flere venner der. Men så begynner mystiske ting å skje. Det sies at hvis du ser inn i en avskrudd TV ved midnatt mens det regner, vil du se din sjelevenn- og folk begynner å dukke opp på den såkalte Midnattskanalen! Så begynner en skremmende rekke forsvinninger der ofrene er folk som ble sett på Midnattskanalen nylig, og dukker opp døde kort tid etterpå. Yu oppdager at han har evnen til å krysse over til en annen dimensjon ved å gå igjennom TV-skjermer, og han finner ut at det er her ofrene havner før de blir drept av Skygger- monstre skapt av alle menneskers dårlige personlighetstrekk og ondskap.

Sammen med vennene sine bestemmer Yu seg for å utforske TV-verdenen og bruke deres Personaer- mektige manifestasjoner av din sanne personlighet- til å redde de kidnappede før flere dør! Til tross for de alvorlige temaene er serien overraskende munter, og tar seg tid til mye moro og slice-of-life scener imellom det alvorlige.

Håper dette gjorde dere interesserte! Karakterprofiler med auditionreplikker ligger i DropBox- om du ikke har det, ta kontakt med meg! FRISTEN FOR AUDITIONS ER 20. FEBRUAR- SEND MEG DEM PÅ MAIL ELLER PÅ SKYPE!!

Det er mange roller å ta av, så ikke nøl. Lykke til! ^^
Vorteld
Vorteld

Antall Innlegg : 18
Join date : 19.04.2012
Age : 32
Bosted : Oslo

Til Toppen Go down

Persona 4: The Animation- Småklipp Empty Re: Persona 4: The Animation- Småklipp

Poste  Vorteld Tor Jan 24, 2013 10:30 pm

Her er forresten et eksempelklipp:

[You must be registered and logged in to see this link.]
Vorteld
Vorteld

Antall Innlegg : 18
Join date : 19.04.2012
Age : 32
Bosted : Oslo

Til Toppen Go down

Persona 4: The Animation- Småklipp Empty Re: Persona 4: The Animation- Småklipp

Poste  Hikeni Søn Jan 27, 2013 1:54 pm

Jeg liker det. Du kan absolutt forvente audition fra meg! Very Happy
Hikeni
Hikeni
Admin

Antall Innlegg : 13
Join date : 09.05.2012
Age : 31
Bosted : Oslo

Til Toppen Go down

Persona 4: The Animation- Småklipp Empty Re: Persona 4: The Animation- Småklipp

Poste  Vorteld Søn Feb 03, 2013 7:47 pm

Her er klippene jeg planlegger å begynne med for de som er interesserte. De dreier seg om moroa som kan skje på campingtur med skolen:
Del 1: [You must be registered and logged in to see this link.]
Del 2: [You must be registered and logged in to see this link.]
Del 3: [You must be registered and logged in to see this link.]
Vorteld
Vorteld

Antall Innlegg : 18
Join date : 19.04.2012
Age : 32
Bosted : Oslo

Til Toppen Go down

Persona 4: The Animation- Småklipp Empty Re: Persona 4: The Animation- Småklipp

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet