Bobliedub, ny her i polystudio
3 posters
PolyStudio :: VELKOMMEN! :: Introduksjon
Side 1 av 1
Bobliedub, ny her i polystudio
Hei alle i Polystudio:) Som flere kanskje ser, er jeg ny her. Jeg har nylig gått tilbake til min gamle(1 år) dubbe bruker på youtube, og fikk lyst til å lage dubber igjen. Jeg kom tilfeldigvis over Polystudio og det falt i interessen meget kjapt.Jeg kunne gjerne tenke meg å bli med på prosjekter med andre dubbere, og håper jeg kan bli aktiv på denne siden også Om noen bryr seg om det, er youtube brukeren min : Bobliedub
bobliedub93- Antall Innlegg : 2
Velkommen! :)
Heisann!
Som admin av forumet tok jeg meg friheten til å flytte introduksjonsposten din i introduksjonskategorien.
Velkommen til poly! Navnet er Adnan, men kall meg Neo. Jeg så på en del av fandubbene dine og kan helt klart se potensiale her, men du må nok jobbe mer med innlevelsen din, men ta det helt med ro. Vi i poly skal gjøre det vi kan for å hjelpe deg.
For tiden så bruker vi forumet mest til å poste prosjektinformasjon osv. mens vi opererer mest i skypegruppa vår. Har du skype så kan jeg legge deg til. Vi biter ikke, bortsett fra Berry og Winny. Ser frem til å jobbe med deg i fremtiden.
Som admin av forumet tok jeg meg friheten til å flytte introduksjonsposten din i introduksjonskategorien.
Velkommen til poly! Navnet er Adnan, men kall meg Neo. Jeg så på en del av fandubbene dine og kan helt klart se potensiale her, men du må nok jobbe mer med innlevelsen din, men ta det helt med ro. Vi i poly skal gjøre det vi kan for å hjelpe deg.
For tiden så bruker vi forumet mest til å poste prosjektinformasjon osv. mens vi opererer mest i skypegruppa vår. Har du skype så kan jeg legge deg til. Vi biter ikke, bortsett fra Berry og Winny. Ser frem til å jobbe med deg i fremtiden.
Re: Bobliedub, ny her i polystudio
Heisann og hopp, det er topp...
med nye medlemmer! Se, se! Jeg kan rime
Uansett velkommen, Hikeni eller Marthe her. Som Neo impliserte, Skype-gruppa pleier å være der ting skjer også holder vi alle oversikten på forumet! Sleng med oss en kommentar da vel. Vi vil gjerne bli mer kjent med nye dubbere!
med nye medlemmer! Se, se! Jeg kan rime
Uansett velkommen, Hikeni eller Marthe her. Som Neo impliserte, Skype-gruppa pleier å være der ting skjer også holder vi alle oversikten på forumet! Sleng med oss en kommentar da vel. Vi vil gjerne bli mer kjent med nye dubbere!
Hikeni- Admin
- Antall Innlegg : 13
:)
Takker for velkomsten:) jeg bruker det meget bizzare skype navnet : oioidetteerkrezy
bobliedub93- Antall Innlegg : 2
PolyStudio :: VELKOMMEN! :: Introduksjon
Side 1 av 1