PolyStudio
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Referat fra møtet 03. Februar.

2 posters

Go down

Referat fra møtet 03. Februar. Empty Referat fra møtet 03. Februar.

Poste  Vorteld Man Feb 04, 2013 11:37 pm

PROSJEKTENE VÅRE:

AUDITIONS:
-Teenage Mutant Ninja Turles: Ikke mange gutter har levert inn. ABSOLUTT SISTE FRIST 10. FEBRUAR!
-The World God Only Knows: Frist 23. Februar
-Persona 4: The Animation: Frist 17 Februar. Link til de tre første klippene som skal dubbes i forumtråd.

NYE OG PÅGÅENDE PROSJEKTER/MAS:
-RANMA: LILJE OG WINNY MANGLER. ALLE MÅ SENDE MICHELLE REPLIKKENE SINE PÅ NYTT DA HUN HAR NY PC ETTER DEN FORRGIE KRÆSJA.
-Daniel planlegger klipp fra Pokémon, sesong 1. "Avslappet" prosjekt, ikke noe hast.
-My Little Pony: Lilje mikser videre på Labyrintklippet. Ønsker seg lattere til delen med Sukkerspinn i ballonghagen.


HVORDAN POLY JOBBER:

MØTENE: Vi har opplevd litt frafall på møtene i det siste, dette vi vil gjøre noe med. Møtene er vår viktigste informasjonskanal, og alle har et ansvar for å stille opp selv om de syns det som blir tatt opp ikke angår dem. Vi tror at møtelengden som har vært i det siste kan få folk til å tenke at de har
bedre ting å gjøre. Møtene skal bli kortere fra nå av, vi satser på rundt en time, men da må folk skjerpe seg litt! Hold en seriøs tone, ikke snakk i munnen på hverandre og spar morsomme historier/morsomme bilder til etter møtet. Om man vil si noe funker det bra å skrive i chatten at man "rekker opp hånden" Smile En annen ting DU kan gjøre for å få mer effektive møter er å tenke over hva du vil ta opp før møtet begynner!

ANSVAR: Mens vi var igang med møtene diskuterte vi en del andre problemer og hvordan vi kan takle dem:
-Det er for dårlig kommunikasjon i Poly. Dette skyldes ikke at det jevnt over blir gitt for dårlig informasjon til medlemmene, det handler om at folk faktisk
må ta initiativ til å holde seg selv oppdatert. Vi skriver nyheter på forumet, Facebook, i Skype-chatten, det blir tatt opp på møtene. Ta deg 10 min til å
lese det siste som har skjedd av og til! Og om du lurer på noe- spør et annet medlem! Om noen spør deg om noe- ta deg tid til å svare! Den som leter skal finne Very Happy Det finnes nå en mappe i Dropbox som heter Google-dokumenter, her ligger nå linker til alle de nyttige dokumentene, inkludert Poly 101, som inneholder alt du trenger å vite om hvordan vi skal jobbe fra nå av.

-Problemet med å holde auditions er at mange folk ikke prøver seg. Er dette fordi auditions ikke forplikter noen til å levere? Her er Google-documentet med anbefalinger viktig, sjekk det! Ofte har prosjektleder skrevet opp karakterer i prosjektet sitt han/hun vil du skal prøve deg som. Vis litt interesse og lag en audition!

-Konfrontasjoner når folk ikke leverer. Vi må lære å komme oss over forsvarsmodus ("Jeg leverte ikke fordi jeg har det så travelt og jeg fikk masse ekstra å gjøre" osv.) når folk spør hvorfor vi ikke leverer ting innen fristen. Noe som er mye bedre er å tenke over når man kan ta opp i nærmeste fremtid og så spørre "er det greit at jeg tar det opp på torsdag istedet?". Om du ikke har tid i nærmeste fremtid burde du kanskje ikke ha meldt deg opp til prosjektet i utgangspunket. Poly krever at du prioriterer Smile Hvis du syns det er vanskelig å huske kan det være lurt å lage en liste over ting du må ta opp og ha den som PC-bakgrunn eller på skrivebordet.

Og enda en ting, det gjelder andre veien om du er prosjektleder også. Istedet for å spørre "Hvorfor har du ikke tatt opp?", spør "Når kan du ta opp?"

FORSLAG TIL FREMTIDA:
-Hold en anonym spørreundersøkelse. Samle inn data om hva folk syns funker og ikke funker i Poly. På den måten får vi meningene til de som kanskje ikke sier så mye på møtene og kan forme Poly etter alles ønsker.

-Oppdeling av miksing: På større prosjekter eller lange klipp kan det være en ide å dele den store miksejobben mellom flere, slik at en tar bakgrunnsmusikk, en annen lydeffekter osv.

-Ta initiativ til å gjøre små klipp med en eller to andre personer. Det er gøy og god trening! PolyStudios kanal har en spilleliste med mange fandub-readys fra Disney-filmer som det bare er å ta av, f.eks (gjør miksejobben mye mindre!)

Vorteld
Vorteld

Antall Innlegg : 18
Join date : 19.04.2012
Age : 32
Bosted : Oslo

Til Toppen Go down

Referat fra møtet 03. Februar. Empty Re: Referat fra møtet 03. Februar.

Poste  Hikeni Tir Feb 05, 2013 1:18 pm

Jeg liker dette referatet og jeg approver det!
Hikeni
Hikeni
Admin

Antall Innlegg : 13
Join date : 09.05.2012
Age : 31
Bosted : Oslo

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet