PolyStudio
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

TanteDorfus er her!

Go down

TanteDorfus er her! Empty TanteDorfus er her!

Poste  TanteDorfus Søn Aug 18, 2013 9:35 pm

Hei! Omsider fikk jeg registrert meg her på forumet.
TanteDorfus er her! Reginavvy_zpsfea6a737
Navn: Regine
Nick rundtom på nettet: Tatchu, Tatchudorf, TanteDorfus...
Årgang: 1993
Dialekt: Nordlending, fra Finnmark > Nordkapp


Jeg ble rekruttert av Lilje etter folkehøyskoleåret på Bjerkely 12/13. Har liten erfaring med dubbing, men er ute etter å bli bedre som stemmeskuespiller.
Kreativt sett tegner jeg - og peiler jeg meg inn på tegneserier og animasjon, hvorpå stemmeskuespill absolutt kommer på sin plass! Nå vet jeg jo at poly mest driver med dubbing av klipp av serier og filmer, til tider musikkvideoer - men hvis det er aktuelt, vil jeg gjerne prøve å skrive et evt manus en gang som dere polyfolk kan spille inn til. Høres vel flott ut? En gang. I.. fremtiden. *host*kanskje lurt å fullføre bachelor i animasjon først*hark* (det er tre år til)

Jeg har vel vært medlem en måned eller noe, men klikket meg med et uhell helt ut av skypegruppa, så jeg glippet de neste par møtene til i dag. Tabbe! Men nå er jeg her. Jeg skal eksperimentere med det lille jeg har av lydutstyr, og se hvordan jeg best mulig kan utnytte det.

Interessemessig ligger jeg på tegning primært, men sang er også noe jeg liker å drive med. Det er for så vidt lettere for meg å liste ting jeg ikke liker enn motsatt - i hvert fall av det som er vanlig at andre liker. Jeg liker ikke serier, er skeptisk til ponnier og fordrar ikke filmer som overskrider 2 timer - jeg kan for så vidt tilstå at jeg har innebygde trassinnstinkter mot alt som er populært. Spesielt har jeg utviklet et lettere hat-forhold til anime og manga - MEN: Jeg jobber med den saken, og tolererer for all del at andre liker det og at det eksisterer. Kanskje jeg til og med slenger meg på ett eller annet animu-klipp en gang!

Jeg liker farger, og er spesielt henrykt over kombinasjonen rosa og gul. (Og da mener jeg henrykt : D Men det er ikke hvilken som helst rosa og gul!)

Om jeg gir et mørkt førsteinntrykk, ta for all del ikke hensyn til det; jeg kan virke kravstor, prippen og perfeksjonistisk - og det er jeg forsåvidt også, men jeg er her mer ute etter et godt miljø. Som novise blir det meg som spør dere mer erfarne dubbefolk om råd, så det går seg vel til. :)
TanteDorfus
TanteDorfus

Antall Innlegg : 2
Join date : 18.08.2013
Age : 30
Bosted : Volda

http://tatchudorf.blogspot.com

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet