Referat fra stormøte 1. desember 2013
2 posters
PolyStudio :: VELKOMMEN! :: Logg
Side 1 av 1
Referat fra stormøte 1. desember 2013
Hei, da er adventskalenderen i gang, og mye skjer :DHusk å følge med på forumet, facebook og ikke minst google-dokumentet for oppdateringer.
Prosjekter:
Fairy Tail
KamiNomi:
Persona 4:
Haruhi:
Ranma:
MLP:
Julekalenderen:
Annet:
Passord-rutiner:
Vi har tidligere begrenset hvem som har tilgang til passordet til Polystudio-youtube kanalen. Nå har vi bestemt at alle som vil og er offesielle medlemer skal få tilgang om de ønsker det. Har du ikke passordet, men gjerne vil ha det, ta kontakt med folk på skype, og de vil gi det til deg.
Hjemmesiden:
Er godt i gang, er nesten ferdig med profilene, og å legge inn alle småklippene. Mangler fortsatt finpussing. Men skal prøve å bli ferdig med den innen jul.
De som skal være med på:
Skjekk egen facebook-gruppe for oppdateringer der. (Skal lage egen gruppe for Banzai-folk)
Funker stor-møtene?
Vi har nå hatt et halvt år med møter en gang i måneden. Nå vil vi gjerne høre om dere syns det fungerer. Skal legge ut en avstemming på facebook. Dersom du ikke har tilgang til facebook, kan du skrive din mening under her. Eller ta kontakt med meg (Therese)
Vel, dette er siste offesielle møte før jul. Har du/dere noen spørsmål, ta kontakt på facebook eller skype.
De som ikke var tilstede:
- Mathisen (Kom og gikk, pga datatrøbbel)
- Bjørn
- Daniel
- Berry
- Josefine
- Chris
- Martin
- Lilje
- Regine
Kommer dere på noen som ikke var til stede, tagg dem på facebook, eller send dem referatet.
Prosjekter:
Fairy Tail
- - Vi har lagt ut hvem vi vil høre i de forskjellige rollene i et dokument i Poly sin felles Google-Doc mappe. (Link til google-dokument-mappen )
- - Man kan fortsatt sende inn til/skrive seg opp på karakterer man ikke er skrevet opp på, det er bare en guide.
KamiNomi:
- Malger Marthe, en replikk Therese og Michelle.
- Ellers holder Joakim på å mixe ferdig episoden. Blir nok ikke ferdig før etter jul.
Persona 4:
- Klipp 1 kommer til julekalenderen
- Klipp 2 vil få ny deadline etter jul
Haruhi:
- Dag skal ta opp resten når han kan.
- Marthe må vente til etter eksamen før hun kan lete etter den gamle mixen og resten av replikkene.
Ranma:
- Hvem har lyst til å se det ferdig? Vi starter dette opp igjen BARE om folk har kjempelyst til å se det ferdig.
MLP:
- Vi tar opp klippidéer i juleferien. Kommer til å ha et eget møte da.
- Til Josefine/Berry:
Jeg vil gjerne at Berry tar opp audition til Skudelu fra MLP
Og Josefine, du tar opp til Skudelu og Sweety Belle
Jeg skal sende dere audition-replikkene så fort som mulig, og mas på meg om jeg glemmer det.
Julekalenderen:
- Alt går bra, men vi har back-up klipp om ting skjærer seg.
- Si i fra om du vil bytte i god tid på forhånd, ha ditt klipp klart dagen før i tillfelle komplikasjoner.
Annet:
Passord-rutiner:
Vi har tidligere begrenset hvem som har tilgang til passordet til Polystudio-youtube kanalen. Nå har vi bestemt at alle som vil og er offesielle medlemer skal få tilgang om de ønsker det. Har du ikke passordet, men gjerne vil ha det, ta kontakt med folk på skype, og de vil gi det til deg.
Hjemmesiden:
Er godt i gang, er nesten ferdig med profilene, og å legge inn alle småklippene. Mangler fortsatt finpussing. Men skal prøve å bli ferdig med den innen jul.
De som skal være med på:
- Nyttårsfeiring
- Banzai-con
Skjekk egen facebook-gruppe for oppdateringer der. (Skal lage egen gruppe for Banzai-folk)
Funker stor-møtene?
Vi har nå hatt et halvt år med møter en gang i måneden. Nå vil vi gjerne høre om dere syns det fungerer. Skal legge ut en avstemming på facebook. Dersom du ikke har tilgang til facebook, kan du skrive din mening under her. Eller ta kontakt med meg (Therese)
Vel, dette er siste offesielle møte før jul. Har du/dere noen spørsmål, ta kontakt på facebook eller skype.
De som ikke var tilstede:
- Mathisen (Kom og gikk, pga datatrøbbel)
- Bjørn
- Daniel
- Berry
- Josefine
- Chris
- Martin
- Lilje
- Regine
Kommer dere på noen som ikke var til stede, tagg dem på facebook, eller send dem referatet.
Funker fint!
Liker hvordan stormøtene funker så langt, og beklager at jeg ikke dukket opp på forrige møte; jeg må finne meg et kompromiss for hvordan jeg skal få med meg fremtidige møter samtidig som klassens nystartede filmsøndager.
Julekalendermessig håper jeg at Lilje og jeg får til noe presentabelt. Krysser fingra!
Julekalendermessig håper jeg at Lilje og jeg får til noe presentabelt. Krysser fingra!
Similar topics
» Referat fra møte 2. Desember
» Referat - 17. mars 2013
» Referat fra møte 1. september 2013
» Referat - 29.sep
» Referat fra møtet 23
» Referat - 17. mars 2013
» Referat fra møte 1. september 2013
» Referat - 29.sep
» Referat fra møtet 23
PolyStudio :: VELKOMMEN! :: Logg
Side 1 av 1